21 desember 2005

Ja, DA vil jeg gratulere Higgen med denne dagen sin..

Vil så forbannet meget gratulere med denne såkalte " dagen " til Higgen.
Du er dypt savnet her nede i Spanien, hvor jeg driver dette utestedet mitt The KjellO's.

Her har du noen minner fra noen " Rotbløyta 2003 " :



Håndtrykk fra meg ( du vet forbannet godt hva jeg vet om klemmer..), KjellO

- Spania 2005

....hvor faen ble det av konjakken nå da..helvetes turistene har drukket for meget av min Cov.Må finnen den asap.. har sår hals skjønner vel dere..er bare derfor jeg må ha den..helvete, rusen har jo forsvunnet åsså nå..jeg er oppgitt over meg selv..farvel og felat..jeg må finne skjegget, mener konjakken...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Happy bursdag HH !!!

Er de klar over at jej og min sjelefrende har vært med dem å feiret bursdagen deres i 7 år nuh ?? Go-cart, pinnekjøtt på Wessel , ballonger på Fridays opptil flere gang faktisk ,vi festet faktisk så meget at herr Tore Tønne døde .

Joda HH , i det hele og det store har vi hatt någen meget innholdsrike feiringer .

Nu har det seg slik at vi desverre ikke har fått med oss de aller siste bursdagene ( så den om 7 år blir litt tynn ), men hindrer det oss i å skåle og juble - åhh neida !!

Skååååååååååååååål for vår alles gode venn - Herr mr. Høieggen !!!

Anonym sa...

Gratulerer med dagen da unge mann!!

Presseavdelingen har vært oversvømt med diverse oppgaver etter styret valgte inn Jansen forrige fredag, men en pressemelding om ungen herr Høieggens dag er selvfølgelig sendt til etermedia og aviser.

Enda en gang: Grattis med dagen !

Presseansvarlig Svilkingen