07 oktober 2005

I denne agurktid ....

Nå som sesongen er over, er det tid for å tenke på fremtiden.
I den forbindelse sender jeg herverd ut en brannfakkel, som jeg vet noen vil ta ille opp......

B'en har vært sjef i 2005 sesongen, spørsmålet er om han tar på seg en sesong til ??

Hvis ikke må vi velge ny/nye leder/ledere. Vi bør da velge noen som ikke har vært sjef før.

Disse har vært sjef før :
Pål Magne Berland ( 2 sesonger eller mer ? )
Tommy Svellingen / Steen Rune Svellingen ( 2 sesonger )
Kjetel A. Berentsen ( 1 sesong )

Vi har da et utvalg av spillere som ikke har vært sjef, kanskje de bør ta dette ansvaret nå??

En liten liste over spillere som har vært i klubben lenge, uten ansvar :

Kjetil Helskog Jansen ( dødfødt prosjekt å spørre han da..men vi prøver )
Yngve Johannessen ( jobber mye med websiden, så han har mye ansvar, men kanskje han er klar for mer ??)
Kjetil Raasholm ( er jo en driftig mann, som burde takle en slik oppgave med stil )


Håper å få en fruktbar diskusjon ang. dette viktige spørsmålet...

16 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, bør vi velge noen som ikke har vært valgt før? Vi vet hva vi har hatt, men tør vi satse på noe nytt som kan få fatale konsekvenser?

Jansen sa...

Ka dødfødt prosjekt?som om ikke eg kan det?hæ?dere er alle full av fordommer mot meg.HELVETE EG E JO STRENGT TATT BARE ET MENNESKE JEG OXO.EN SART SJEL SÅDAN................

Styreleder Svellingen sa...

Flott. Da har vi allerede funnet en som vil ta over.
Vi gratulere herved Kjetil Jansen med lederjobben for 2006 sesongen.

B: All info du har kan sendes til Kollektivet.

Bra initiativ Jansemann:)

Unknown sa...

Hmm.. det der gikk jo nesten litt for lett. Tror jeg må nedlegge veto :)

Anonym sa...

Vil med dette fraråde dere fra å gi Jansen noen som helst ansvar.Dette er den mest håpløse og minst ansvarsfulle person eg noen sinne har møtt på msn.

Hilsen msn chick

Jansen sa...

Jeg sa ingenting om å overta.Gjorde jeg?Eg bare spør eg

Styreleder Svellingen sa...

Hoho.. Ja, Yngve, dette gikk for lett.. synes jansen " lot seg voldta " alt for lett, uten kamp.
Hadde håpet å få en litt lengre diskusjon...

Anonym sa...

Ser at Jansen begynner å trekke seg nå. Typisk!

Anonym sa...

En ting e ka jansen kan gjøre på fotballbanen,men ka kan utrette utenfor banen?

Jansen sa...

ser man det.blir jo angrepet med an gang her,eller rettere sagt,påtvunget!Tror eg kjøper opp hele laget,og skifter ut alt fra styret til waterboyen vår.(Faen der røk jo jeg oxo)

Styreleder Svellingen sa...

Ja, nå var det mye " pes " til Jansen. Det var ikke meningen. Styret ville bare han en liten diskusjon neste sesongs lederspørsmål...

Jansen sa...

Vi kan med dette meddele at SKBK nok en gang ikke fikk nobelsfredspris!den gikk nok til IAEA og Baradei.Ufortjent syns eg

Pål Magne sa...

Ja, burde være noen som ikke har hatt ansvar før! Er jo ikke akkurat mange å velge imellom da. Raasholm burde vel takle dette ansvaret? Har vi hørt noe fra B om han ønsker å fortsette? Han gjør jo en strålende jobb nå.

Anonym sa...

Outsource hele laget spør du meg...

Anonym sa...

Heier på Jansemann!

Anonym sa...

Helt enig med msn chick, en mas grande cabron skal du lete lenge etter!